Gelezen boeken!

Zoals ik vorige maand al aankondigde wil ik vanaf nu deze rubriek tweemaandelijks posten in plaats van maandelijks. Ik denk dat het hierdoor wat boeiender voor jullie blijft op mijn blog en wat minder eentonig.. 

Maar terug naar de boeken! Februari zit er sinds twee dagen op, we hebben een extra dagje gekregen, wat een dagje extra lezen betekende. Voor de maanden januari en februari heb ik in totaal vijf boeken gelezen. Benieuwd welke boeken ik gelezen heb? Kijk snel verder!


  • Het meisje in de trein van Paula Hawkins
Het meisje in de trein is het thrillerdebuut van Paula Hawkins en is VN Thriller van het jaar 2015. Ik heb dit boek met super veel plezier en spanning tot de laatste pagina gelezen. Lees hier meer over wat ik van dit boek vond!
  • Het neefje van de tovenaar van C.S. Lewis
Dit verhaal is het eerste deel van De Kronieken van Narnia. Een vlot en leuk verhaaltje waarin veel duidelijk wordt over het ontstaan van Narnia als je enkel de boeken gelezen hebt! 
  • De leerling van Tess Gerritsen
De boeken van Tess Gerritsen vind ik GE-WEL-DIG! Spanning tot de laatste pagina verzekerd. Ik ben sinds kort de Rizzoli en Isles serie in volgorde beginnen lezen, De Leerling is het twee boek en een rechtstreeks vervolg op het verhaal van De Chirurg, Van dit boek staat er op het einde van deze maand een recensie online! 
  • Muidhond van Inge Schilperoord
Muidhond is het debuut van Inge Schilperoord. Ik ben er op dit moment nog niet goed uit of ik dit een goed of een minder goed boek vind, ik zit wat in een tweestrijd... Een recensie over dit boek zodra ik eruit ben wat ik er exact van vind! 
  • Iemands Lief - Bart Moeyaert 
Dit is een verhaal in dichtvorm over een jonge soldaat die zijn viool ruilt tegen rijkdom, maar uiteindelijk zijn hart en zijn ziel verliest. Het is een leuk boekje dat je in één ruk uitleest en het nadien nog eens wilt lezen om zeker te zijn dat je alles begrepen hebt. 

Ik ga al lezend maart in met de boeken Zand Erover van Elsbeth Witt en Muchachas van Katherine Pancol.

Welke boeken hebben jullie onlangs gelezen? Welke boeken raden jullie mij aan om volgende maand te lezen?

Reacties

Populaire posts