To read lijstje!



Op dit moment ben ik  PAAZ van Myrthe Van der Meer aan het lezen. Wat een goed boek! Ik zit op dit moment nog zo in het boek PAAZ dat ik eigenlijk nog niet echt aan mijn volgend boek denk... Maar ik ga gewoon de drie boeken opsommen die ik zo snel mogelijk wil uitlezen omdat ik er naar uit kijk om ze te lezen! Verder worden volgende boeken ook gekozen omdat ik ze gewoon meteen klaar heb liggen in mijn boekenkast. 

Het eerste boek dat in mij opkomt is Zijderups van Robert Galbraith, het tweede deel uit de Cormoran Strike serie. Het eerste deel Koekoeksjong heb ik vorig jaar in één ruk uitgelezen. Vol verwachting zal ik binnenkort aan dit tweede deel beginnen.

Een ander boek dat ik in de nabije toekomst zal lezen, en waarvan jullie dus ook een recensie over mogen verwachten is Albert moet naar huis geschreven door Homer Hickam. Een, naar mijn gevoel, knotsgek avontuur  van Homer, Elsie en alligator Albert. Hopelijk de ideale ontspanning om het verstand op nul te zetten.

En als laatste zou ik als tussendoortje het tweede verhaal uit De Kronieken van Narnia willen lezen. Het eerste deel Het neefje van de tovenaar had ik super snel uitgelezen, dit door de schrijfstijl van C.S. Lewis en de wondere wereld van Narnia. Het tweede deel is Het betoverde land achter de kleerkast, het meest gekende/bekende deel uit de kronieken door de verfilming ervan. 


Laat mij weten via een reactie welke boeken jij binnenkort wilt/gaat lezen! Welk boek raad je mij aan?

Reacties

  1. Ik heb PAAZ ook gelezen, echt een prachtig boek! Op dit moment lees ik 'De kruis draagster', ook heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kruis draagster zegt me niet direct iets, ik zal het zeker eens opzoeken!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts