Gelezen boeken mei en juni

Tijdens de maanden mei en juni heb ik in totaal vijf boeken gelezen, de meeste boeken van dit kort lijstje is de recensie al voorbijgekomen. Toch geef ik jullie graag een overzichtje, op deze manier weten jullie welke boeken er binnenkort zullen verschijnen!

Mei ben ik begonnen met het uitlezen van Arthur Japin's De gevleugelde. Om deze laagvlieger te vergeten ben ik snel overgestapt naar het prachtige verhaal Voor jou geschreven door Jojo Moyes. Dit boek heb ik, in tegenstelling tot De gevleugelde zeer snel uitgelezen, jammer, als je het mij vraagt hoefde het boek nooit te eindigen. Het vervolg Een leven na jou staat al klaar om gelezen te worden!

Met PAAZ van Myrthe van der Meer ben ik de maand juni ingegaan, de recensie hiervan verschijnt woensdag op mijn blog! Ik kan al een tipje van de sluier oplichten door te zeggen dat ik dit boek vier sterren gegeven heb... Mijn volgende boek sloot perfect aan bij het thema Spannende Boeken Weken: De lijst van Luc Boonen. Om te bekomen van de spanning en de mysterie dat het boek teweegbracht heb ik de Kronieken van Narnia erbij genomen en heb ik het betoverende land achter de klaarkast ontdekt in De Leeuw, de kast en de kleerkast van C.S. Lewis. 





Reacties

Populaire posts