Update Reading Challenge 2016

Bedankt Goodreads voor het mailtje waarin je mij duidelijk maakt dat ik drie boeken achterop zit van mijn leesschema en dat het einde van het jaar met rasse schreden nadert. In januari ging ik de uitdaging aan om dit jaar 30 boeken te lezen. Vorig jaar las ik in totaal 25 boeken, ik deed er dus voor dit jaar nog een schepje bovenop.

Ik wist dat ik enkele boeken achter zat op schema, dit kwam voornamelijk omdat ik 2 boeken heb gelezen die me echt niet lagen en dus niet vooruit gingen. Ik hoor jullie al denken: 'Waarom stopte je dan niet met lezen?!'. Ik had de boeken gekregen in ruil voor een recensie... 

Maar goed, terug naar de reading challenge! Toen ik het mailtje ontving had ik 19 boeken gelezen (ondertussen zijn dit er al 20). Door het bericht van goodreads voel ik wel wat de druk, ik heb nog 2,5 maanden om 10 boeken te lezen ... Deze laatste boeken zullen dan toch wat aan de dunnere kant zijn of ontzettend luchtig. Ik hou jullie op de hoogte! 

Hoe ver staan jullie met de challenge? Gaan jullie de eindmeet halen?


Reacties

Populaire posts