Winactie Gayle Forman

Op 13 november 2016 is mijn blog 1 jaar geworden, en dat betekent cadeautjes! 


Als ambassadeur van het boek 'Laat me gaan' van Gayle Forman heb ik van uitgeverij The House of Books een extra exemplaar ontvangen om aan één van jullie uit te delen!

'Laat me gaan' vertelt het verhaal van Maribeth die denkt dat ze supervrouw is. Als hardwerkende New Yorkse moeder van een vierjarige tweeling beseft ze niet eens dat ze een hartaanval heeft gehad. Na een dubbele bypassoperatie wordt ze ontslagen uit het ziekenhuis onder voorwaarde om thuis te herstellen. Dat blijkt onmogelijk. Zelfs haar moeder die tijdelijk komt 'helpen' vindt haar egoïstisch. Ten einde raad pakt Maribeth een koffer en vertrekt, zonder haar man Jason te laten weten waar ze naartoe gaat.

In dit blogbericht heb ik het boek besproken!

Om kans te maken op dit boek dien je hieronder een reactie achter te laten, en mij ofwel te volgen op Twitter of op Bloglovin. Stuur een mailtje naar loreleest@gmail.com met daarin de link naar je Twitter- of Bloglovinprofiel, op deze manier heb ik meteen ook een geldig e-mailadres. 

Deelnemen kan tot 7 december 2016, winnaar wordt bekendgemaakt op 11 december 2016! 
Succes!

Reacties

Populaire posts