Wenslijstje

Ik weet dat de feestdagen nog maar net gepasseerd zijn, maar ik heb bewust geen boeken om mijn cadeaulijstjes gezet. Mijn familie en vrienden mochten dit jaar eens moeite doen en goed nadenken over een cadeau voor mij, gha! 

Ik heb eens op het internet rondgekeken en binnenkort verschijnen er enkele boeken die ik zeker op mijn boekenplank zou willen hebben om dan allemaal achter en elkaar uit te lezen. 

Maar over welke boeken heb ik het dan? 

  • Lucinda Riley - De Zeven Zussen, Storm (26/01/2018): dit is het tweede boek uit de zevendelig reeks. Het eerste boek heeft een interesse opgewekt die waarschijnlijk een hele serie zal meegaan.
  • Nicholas Sparks - op het eerste gezicht (09/02/2018): het is lang geleden dat ik nog eens een boek van Sparks gelezen heb (een film is nog niet zo lang geleden,The best of me, mooi!), met dit boek wil ik daar verandering in brengen. 
  • Jackie Van Laren - Duingras, eilandliefde 1 (19/02/2018): van Jackie Van Laren heb ik nog nooit iets gelezen, maar ik heb wel al veel goede dingen gelezen over haar boeken. Met dit boek breng zal ik eindelijk zelf eens ondervinden! 
  • Kiki van Dijk - Bali (17/05/2018): na twee goede boeken te hebben gelezen van haar kan ik niets anders verwachten dan dat dit ook een goed boek zal zijn! Het is wel nog een tijdje wachten tot het in de rekken ligt, maar hey, geduld is een schone deugd. 

Welke boeken staan op jullie lijstje? Hebben jullie nog tips voor mij? 

Reacties

Populaire posts