Nieuw op de plank!

Blijkbaar is het al sinds juni 2016 geleden dat ik de nieuwe boeken op mijn boekenplank met jullie gedeeld heb. Bij deze gaan we de rubriek nieuw leven inblazen, want natuurlijk zijn er sindsdien veel boeken bijgekomen! 



Mijn zus stuurde mij vorige week via Messenger een reclameberichtje door van de (jaarlijkse) Uitzonderlijke boekenverkoop van Standaard Boekhandel in hun magazijn in Temse. Met getemperde verwachtingen kroop ik achter het stuur van mijn wagen richting Temse. 

Mijn verwachtingen werden ingelost. Na een klein uurtje te hebben gereden, stapten we een magazijn binnen waren verschillende tafels vol boeken op ons lagen te wachten om gekocht te worden. Maar welke boeken kocht ik? 
In totaal heb ik zes leesboeken, één boekenpakket van vier boeken en een notitieboekje gekocht, en dat allemaal voor ongeveer € 50, koopje toch?!

De boeken waar ik het meest blij mee ben is Uncommon type van Tom Hanks (ja, de acteur!) en Fantastic Beasts and where to find them: the original screenplay van J.K. Rowling. Beide boeken lagen daar gewoon, van elk boek maar één exemplaar, ik kon ze niet snel genoeg vastgrabbelen en met mijn leven bewaken. 

Een boekenpakket van Roald Dahl kan nooit een miskoop zijn, ik kan nog altijd zo genieten van zijn verhalen, de boeken gaan sowieso ook ooit van pas komen als ik zelf kinderen. 

Wat vinden jullie van de nieuwe boeken op mijn plank?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts